Netplaza

Ongelmia netin kanssa?

Asiakastuki

Asiakastuessamme ongelmaasi vastaa aina asiantuntija – joku yrityksemme avainhenkilöistä. Puhelintuki palvelee arkisin klo 9 – 18 (maanantaisin klo 10-10.30 asiakaspalvelu ei vastaanota puheluita) ja lauantaisin klo 12 – 16 tai valitun palvelutason mukaan. Sähköpostitse tuki palvelee osoitteessa tuki@netplaza.fi.

Huoltoikkuna

Palveluissamme on huoltoikkuna joka kuukauden toisena ja neljäntenä keskiviikon vastaisena yönä klo 00.00-06.00. Tänä aikana palveluissa voi esiintyä ennalta ilmoittamattomia katkoksia.

Netplaza tiedottaa

3.5. klo 16:08 / Tekniset tiedotteet

Ranuan Kuituverkkojen runkoyhteys päivitetään nopeampaan 4.5. klo 13-15. Mikäli päivitys ei ole tuolloin mahdollinen, niin varapäivä on 6.5. klo 10-12. Päivitys aiheuttaa asiakkaiden Internet-yhteyksissä lyhyen katkon. Päivityksen valmistuttua yhteyksien pitäisi palautua automaattisesti. Mikäli yhteydet eivät ole palautuneet em. ajankohtien päättymisen jälkeen, asiakkaita pyydetään käyttämään päätelaite virrattomana.

27.4. klo 15:18 / Tekniset tiedotteet

Kairan Kuidun Pudasjärven verkkolaitteita päivitetään seuraavan aikataulun mukaan:
pe 29.4. klo 10-12 Syöte.
ma 16.5. klo 10-14 Siurua, Siivikko ja Haapala.
ke 18.5. klo 7-10 Pudasjärvi ja Hirvaskoski. HUOM! Tämä päivitys tulee aiheuttamaan lyhyitä käyttökatkoksia koko Pudasjärven verkon alueella!

Verkkolaitteiden päivityksen tarkoitus on parantaa verkon toimivuutta ja luotettavuutta. Päivitys aiheuttaa katkoksia Internetyhteyksiin, mutta yhteydet palautuvat automaattisesti päivityksen valmistumisen jälkeen. Mikäli kyseisen ajankohdan jälkeen Internet-yhteys ei ole palautunut, asiakkaita suositellaan käynnistämään päätelaitteensa uudelleen.

14.4. klo 10:51 / Tekniset tiedotteet

Verkkoyhteydet Kymijoen Kyläkuidun Kymentaan alueella ovat poikki runkoverkkovian takia. Vika on alkanut noin kello 9.45. Viankorjaus on käynnissä. Pahoittelemme runkoverkkoviasta asiakkaille aiheutunutta haittaa.
Päivitys klo 11:40. Vika on saatu korjattua ja yhteydet ovat palautuneet. Mikäli yhteys ei palaudu, käyttäkää päätelaitteenne virrattomana.

13.4. klo 11:13 / Tekniset tiedotteet

CTS-päätelaitteen päivitys 11.4. on aiheuttanut joissakin laitteissa WiFi-ongelmia. Päivitystä on korjattu 13.4. klo 10.30, ja korjaus tulee voimaan automaattisesti noin tunnin kuluessa verkossa oleviin päätelaitteisiin. Uudelleenkäynnistämällä laitteen muutoksen saa voimaan välittömästi. Pahoittelemme päivityksen aiheuttamia ennakoimattomia WiFi-ongelmia. Netplaza seutunettituki 08 2370 6750

28.3. klo 15:21 / Twitter

Nyt haussa meille #talousjohtaja: https://t.co/MldtTD9dJh #rekry #duunit