Eniten kiitosta saimme asiakkailtamme palveluiden toimitusprosessin toimivuudesta, asiakaspalvelusta sekä myyjien osaamisesta ja ammattitaidosta myyntitilanteessa. Eniten kehitettävää asiakkaamme näkevät Netplazan tunnettuudessa, mikä toki on ymmärrettävää, kun pienenä organisaationa koetamme kilpailla miljoonien markkinointibudjeteilla operoivia ja jo vuosikymmeniä toimineita kilpailijoitamme vastaan. Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset vahvistavat entisestään näkemystämme siitä, että Netplazan kaltaiselle paikalliselle, asiakkaitaan arvostaville ja heitä mahdollisimman hyvin palvelevalle, riippumattomalle toimijalle on sijaa markkinoilla.

Kiitos henkilökunnalle

Päävastuun runsaasti kehuja – ehkä jopa ylistystä – saaneesta asiakaspalvelustamme hoitavat Teija, Kimmo ja Jarkko. Kolmikko on osoittanut vuosien aikana ihailtavaa tarmokkuutta ja aitoa palveluhalukkuutta huippuluokan ammattitaidon lisäksi palvellessaan asiakkaitamme. Asiakaskyselyn tulokset eivät olisi mitenkään olleet mahdollisia ilman heidän upeaa työpanostaan!

Poimintoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista

Netplazan tulos Kilpailijoiden keskiarvo
Asiakassuhteen hoito 5,00 4,30
Palveluiden toimitusprosessi 5,07 4,46
Tietoliikenneyhteydet 4,82 4,19
Hosting- ja konesalipalvelut 4,83 4,14
Asiakaspalvelu 5,13 4,58
Ratkaisujen tuottamat hyödyt 4,56 4,06
Yrityskuva 4,71 4,15
Kaikki yhteensä 4,90 4,28