Netplaza

Ongelmia netin kanssa?

Asiakastuki

Asiakastuessamme ongelmaasi vastaa aina asiantuntija – joku yrityksemme avainhenkilöistä. Puhelintuki palvelee arkisin klo 9 – 18 (maanantaisin klo 10-10.30 asiakaspalvelu ei vastaanota puheluita) ja lauantaisin klo 12 – 16 tai valitun palvelutason mukaan. Puhelimitse palvemme:
Yritysasiakkaita: 08 2370 6720
Talonetti-asiakkaita: 08 2370 6730
Seutunetti-asiakkaita: 08 2370 6750
Vaihde: 08 2370 6700 (laskutus, muut yhteydenotot)
Puhelun hinta (sis. ALV): Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Sähköpostitse yritysasiakkaita palvelemme osoitteessa tuki@netplaza.fi, Seutunetti-asiakkaita osoitteessa seutunetti@netplaza.fi ja Talonetti-asiakkaita osoitteessa tuki@talonetti.fi.

Huoltoikkuna

Palveluissamme on huoltoikkuna joka kuukauden toisena ja neljäntenä keskiviikon vastaisena yönä klo 00.00-06.00. Tänä aikana palveluissa voi esiintyä ennalta ilmoittamattomia katkoksia.

Häiriötiedotteet

17.4. klo 12:43

Nurmeksen runkoyhteyden katkos 18.4.2019 klo 00-01

Nurmeksen runkoyhteyteen tehdään ke-to välisenä yönä 18.4.2019 kello 00.01 alkaen huoltotyö kapasiteetin nostamiseksi. Huoltotyöstä aiheutuu arviolta 30-60 minuutin katkos. Työ vaikuttaa Nurmeksen ja Juukan alueen asiakkaisiin. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa ja myöhäistä tiedottamista. Huoltotyö ei edellytä toimia asiakkailta, mutta jos yhteys ei palaudu aamuun mennessä, uudelleenkäynnistäkää päätelaitteenne tarvittaessa.

8.3. klo 11:45

Häiriöitä Netplazan asiakasverkkojen IPTV-palvelussa

Päivitetty 8.3. klo 11:45: Lisäkorjausten jälkeen IPTV-palvelu toimii jälleen normaalisti. Mikäli palvelussa ilmenee edelleen ongelmia, ottakaa yhteyttä Netplazan asiakastukeen. Päivitetty 8.3.2019 klo 10:30 Edellisen yön aikana IPTV -palvelun tuotantoon tehtiin muutoksia, joilla häiriötä pyrittiin korjaamaan. Muutokset eivät tuoneet haluttua lopputulosta, mutta ongelmakohta on tunnistettu ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Päivitetty 6.3.2019 klo 19:30 Maxivisionin IPTV-palvelussa on alkanut esiintyä satunnaisia häiriöitä eri kanavilla. Selvittelemme häiriön syytä tiiviissä yhteistyössä Maxivisionin kanssa ja päivitämme häiriötiedotetta, kun saamme lisätietoja asiasta. Pahoittelemme häiriöistä asiakkaillemme aiheutunutta harmia.

7.3. klo 16:00

Laaja 45 minuutin mittainen vikatilanne IPTV-palvelussa

Päivitetty klo 7.3.2019 klo 16 Maxivisionin IPTV-palvelussa oli laaja vikatilanne tänään n. klo 12:53 - 13:34 välisenä aikana. Vikatilanteen aiheutti konesalivuokraajan tiloissa tehdyissä huoltotöissä tapahtunut virhe, josta seurasi virransyöttöhäiriö ja mm. Maxivisionin palvelut olivat häiriön piirissä. Pahoittelemme vikatilanteesta aiheutunutta haittaa.

10.1. klo 16:27

Iisiverkossa vikatilanne 10.1. klo 16.10 - 16:25

Iisiverkon palveluissa oli n. 15 minuutin pituinen vikatilanne torstaina 10.1. klo 16.10 - 16:25. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa asiakkaillemme.

23.12. klo 20:18

Päivitetty 24.12. klo 15:50 Pyhänetin verkossa hitautta viikonlopun aikana

Ma 24.12. klo 15.50: Pyhänetin verkkoa vaivanneen häiriön vaikutukset on saatu minimoitua jouluaaton aikana siirtämällä osa verkon liikenteestä varayhteyksille. Häiriö aiheutti hitautta asiakkaiden yhteyksissä viikonlopun aikana. Häiriön aiheuttaja on myös saatu paikallistettua runkoverkkotoimittajan tietoliikennelaitteeseen ja laitetta ollaan parhaillaan vaihtamassa kiireellisenä työnä. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutunutta haittaa.