Netplaza

Ongelmia netin kanssa?

Asiakastuki

Asiakastuessamme ongelmaasi vastaa aina asiantuntija – joku yrityksemme avainhenkilöistä. Puhelintuki palvelee arkisin klo 9 – 18 (maanantaisin klo 10-10.30 asiakaspalvelu ei vastaanota puheluita) ja lauantaisin klo 12 – 16 tai valitun palvelutason mukaan. Puhelimitse palvemme:
Yritysasiakkaita: 08 2370 6720
Talonetti-asiakkaita: 08 2370 6730
Seutunetti-asiakkaita: 08 2370 6750
Vaihde: 08 2370 6700 (laskutus, muut yhteydenotot)
Puhelun hinta (sis. ALV): Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Sähköpostitse yritysasiakkaita palvelemme osoitteessa tuki@netplaza.fi, Seutunetti-asiakkaita osoitteessa seutunetti@netplaza.fi ja Talonetti-asiakkaita osoitteessa tuki@talonetti.fi.

Huoltoikkuna

Palveluissamme on huoltoikkuna joka kuukauden toisena ja neljäntenä keskiviikon vastaisena yönä klo 00.00-06.00. Tänä aikana palveluissa voi esiintyä ennalta ilmoittamattomia katkoksia.

Häiriötiedotteet

11.6. klo 23:10

Häiriö Maxivisionin IPTV-palvelussa

Päivitetty 12.6. klo 07.40: Maxivisionin IPTV-lähetyskeskuksessa alkoi 11.6. n. klo 22.50 laaja häiriö, joka vaikutti Netplazan asiakasverkoissa kaikkien IPTV-kanavien näkyvyyteen. Häiriön aiheutti laaja sähkökatkos Espoon alueella, joka vioitti lähetyskeskuksen laitetilojen varavoimansyötön järjestelmiä. Maxivisionin mukaan kaikki palvelut saatiin palautettua takaisin normaaliksi 12.6. n. klo 02:45. Pahoittelemme häiriöstä asiakasverkoillemme aiheutunutta haittaa.

8.5. klo 13:15

Kuitukatkos Kaakamon tietoverkon alueella

Päivitetty 9.5.2019 klo 11.30 Kaakamon Tietoverkon Färimäen ja Yliraumon alueella kaivinkoneen katkaisemien kuitujen korjaus valmistui 8.5. n. klo 22. Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa.

3.5. klo 15:37

Katkos IPTV:n Peruspalvelun kanavien näkyvyydessä klo 13.30-14.00

Hätähuoltotyö IPTV- palvelussa aiheutti tänään pe 3.5. klo 13:25 katkoksen Peruspalvelun kanavien jakelussa. Kanavat palautuivat toimintaan n. klo 14:00. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

17.4. klo 12:43

Nurmeksen runkoyhteyden katkos 18.4.2019 klo 00-01

Nurmeksen runkoyhteyteen tehdään ke-to välisenä yönä 18.4.2019 kello 00.01 alkaen huoltotyö kapasiteetin nostamiseksi. Huoltotyöstä aiheutuu arviolta 30-60 minuutin katkos. Työ vaikuttaa Nurmeksen ja Juukan alueen asiakkaisiin. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa ja myöhäistä tiedottamista. Huoltotyö ei edellytä toimia asiakkailta, mutta jos yhteys ei palaudu aamuun mennessä, uudelleenkäynnistäkää päätelaitteenne tarvittaessa.

8.3. klo 11:45

Häiriöitä Netplazan asiakasverkkojen IPTV-palvelussa

Päivitetty 8.3. klo 11:45: Lisäkorjausten jälkeen IPTV-palvelu toimii jälleen normaalisti. Mikäli palvelussa ilmenee edelleen ongelmia, ottakaa yhteyttä Netplazan asiakastukeen. Päivitetty 8.3.2019 klo 10:30 Edellisen yön aikana IPTV -palvelun tuotantoon tehtiin muutoksia, joilla häiriötä pyrittiin korjaamaan. Muutokset eivät tuoneet haluttua lopputulosta, mutta ongelmakohta on tunnistettu ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Päivitetty 6.3.2019 klo 19:30 Maxivisionin IPTV-palvelussa on alkanut esiintyä satunnaisia häiriöitä eri kanavilla. Selvittelemme häiriön syytä tiiviissä yhteistyössä Maxivisionin kanssa ja päivitämme häiriötiedotetta, kun saamme lisätietoja asiasta. Pahoittelemme häiriöistä asiakkaillemme aiheutunutta harmia.