Netplaza

Ongelmia netin kanssa?

Asiakastuki

Asiakastuessamme ongelmaasi vastaa aina asiantuntija – joku yrityksemme avainhenkilöistä. Puhelintuki palvelee arkisin klo 9 – 18 (maanantaisin klo 10-10.30 asiakaspalvelu ei vastaanota puheluita) ja lauantaisin klo 12 – 16 tai valitun palvelutason mukaan. Puhelimitse palvemme:
Yritysasiakkaita: 08 2370 6720
Talonetti-asiakkaita: 08 2370 6730
Seutunetti-asiakkaita: 08 2370 6750
Vaihde: 08 2370 6700 (laskutus, muut yhteydenotot)
Puhelun hinta (sis. ALV): Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Sähköpostitse yritysasiakkaita palvelemme osoitteessa tuki@netplaza.fi, Seutunetti-asiakkaita osoitteessa seutunetti@netplaza.fi ja Talonetti-asiakkaita osoitteessa tuki@talonetti.fi.

Huoltoikkuna

Palveluissamme on huoltoikkuna joka kuukauden toisena ja neljäntenä keskiviikon vastaisena yönä klo 00.00-06.00. Tänä aikana palveluissa voi esiintyä ennalta ilmoittamattomia katkoksia.

Häiriötiedotteet

10.1. klo 16:27

Iisiverkossa vikatilanne 10.1. klo 16.10 - 16:25

Iisiverkon palveluissa oli n. 15 minuutin pituinen vikatilanne torstaina 10.1. klo 16.10 - 16:25. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa asiakkaillemme.

23.12. klo 20:18

Päivitetty 24.12. klo 15:50 Pyhänetin verkossa hitautta viikonlopun aikana

Ma 24.12. klo 15.50: Pyhänetin verkkoa vaivanneen häiriön vaikutukset on saatu minimoitua jouluaaton aikana siirtämällä osa verkon liikenteestä varayhteyksille. Häiriö aiheutti hitautta asiakkaiden yhteyksissä viikonlopun aikana. Häiriön aiheuttaja on myös saatu paikallistettua runkoverkkotoimittajan tietoliikennelaitteeseen ja laitetta ollaan parhaillaan vaihtamassa kiireellisenä työnä. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutunutta haittaa.

15.12. klo 14:02

Iisiverkossa käyttökatkos 14.12. n. klo 21.30 - 15.12. n. klo 10.30

Iisiverkossa esiintyi käyttökatkos 14.12. n. klo 21.30 - 15.12. n. klo 10.30 välisenä aikana. Vika on korjattu. Pahoittelemme viasta aiheutunutta häiriötä.

10.12. klo 12:02

Häiriötilanteita Netplazan DHCP-palvelimella 9. - 10.12. välisenä aikana

Netplazan DHCP-palvelinjärjestelmässä oli toimintahäiriöitä 9.12. klo 16 - 10.12. klo 8:15 välisenä aikana. Häiriö näkyi joillekin asiakkaille siten, että asiakkaan päätelaite ei saanut uusittua IP-osoitetta ja näin ollen internet-yhteys lakkasi toimimasta. Häiriö saatiin korjattua maanantaiaamuna klo 8:15. Pahoittelemme häiriötilanteesta asiakkaillemme aiheutunutta vaivaa.

12.10. klo 13:33

Maxivisionin IPTV-palvelussa häiriötä

Osa Maxivisionin IPTV-palvelun kanavista ei tällä hetkellä ole toiminnassa. Vika koskee YLE TV1, YLE TV2, YLE TEEMA, FOX, NatGeo HD ja AlfaTV -kanavia. Selvitämme vikaa yhdessä Maxivisionin kanssa. Muokkaus 12.10.2018 klo 13:55: Ylen kanavat palautuneet, muissa kanavissa vielä teknistä vikaa Muokkaus klo 15:00: Vika näyttäisi kokonaan korjautuneen.