Talonetti sähköpostiasetukset

POP/IMAP-sähköpostiohjelmien asetukset Talonetti asiakkaille

Alla on POP/IMAP-sähköpostiohjelmiin tarvittavat yleiset asetukset. Tarkemmat ohjeet asetusten laittamiseksi löydät käyttämäsi ohjelman ohjeista.

  • Saapuvan postin palvelin (POP3): posti.talonetti.fi
    • suojaamaton yhteys: portti 110
    • suojattu (SSL) yhteys: portti 995
  • Saapuvan postin palvelin (IMAP): posti.talonetti.fi
    • suojaamaton yhteys: portti 143
    • suojattu (SSL) yhteys: portti 993
  • Lähtevän postin palvelin (SMTP): posti.talonetti.fi
    • suojaamaton yhteys: portti 25
    • suojattu (TLS) yhteys: portti 25

Sähköpostin käyttäminen webmaililla

Talonetin selaimella käytettävä sähköposti löytyy osoitteesta https://webmail.netplaza.fi.

Käyttäjätunnuksena käytetään koko sähköpostiosoitetta (etunimi.sukunimi@posti.talonetti.fi). Salasana on sinulle ilmoitettu sähköpostin salasana. Suosittelemme vaihtamaan salasanan ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Salasanan vaihtamisen voi tehdä esimerkiksi selainpostiohjelmalla.

Käyttäjä-/IP-osoitekohtainen rajoitin lähtevän postin palvelimilla
Sähköpostipalvelimillamme on käytössä käyttäjä-/IP-osoitekohtainen rajoitin, joka estää yli 100 sähköpostin lähettämisen tunnin sisään. Rajaa voidaan muuttaa ottamalla yhteyttä asiakastukeen.

Lisätietoja rajoittimen toiminnasta voi lukea täältä.

Palvelunumeromme

Vaihde
08 2370 6700
info@netplaza.fi

Yritystuki
08 2370 6720
tuki@netplaza.fi

Talonettituki
08 2370 6730
tuki@talonetti.fi

Kuituverkkotuki
08 2370 6750
kuituverkot@netplaza.fi

Yritysmyynti
08 2370 6760
myynti@netplaza.fi

Avoinna:
Arkisin 09:00 – 18:00
Lauantaisin 12:00 – 16:00

Puhelun hinta:
Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.
(sis. ALV)