Talonetti sähköpostiasetukset
POP/IMAP-sähköpostiohjelmien asetukset Talonetti asiakkaille
Alla on POP/IMAP-sähköpostiohjelmiin tarvittavat yleiset asetukset. Tarkemmat ohjeet asetusten laittamiseksi löydät käyttämäsi ohjelman ohjeista.
- Saapuvan postin palvelin (POP3): posti.talonetti.fi
- suojaamaton yhteys: portti 110
- suojattu (SSL) yhteys: portti 995
- Saapuvan postin palvelin (IMAP): posti.talonetti.fi
- suojaamaton yhteys: portti 143
- suojattu (SSL) yhteys: portti 993
- Lähtevän postin palvelin (SMTP): posti.talonetti.fi
- suojaamaton yhteys: portti 25
- suojattu (TLS) yhteys: portti 25
Sähköpostin käyttäminen webmaililla
Talonetin selaimella käytettävä sähköposti löytyy osoitteesta https://webmail.netplaza.fi.
Käyttäjätunnuksena käytetään koko sähköpostiosoitetta (etunimi.sukunimi@posti.talonetti.fi). Salasana on sinulle ilmoitettu sähköpostin salasana. Suosittelemme vaihtamaan salasanan ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Salasanan vaihtamisen voi tehdä esimerkiksi selainpostiohjelmalla.
Käyttäjä-/IP-osoitekohtainen rajoitin lähtevän postin palvelimilla
Sähköpostipalvelimillamme on käytössä käyttäjä-/IP-osoitekohtainen rajoitin, joka estää yli 100 sähköpostin lähettämisen tunnin sisään. Rajaa voidaan muuttaa ottamalla yhteyttä asiakastukeen.
Lisätietoja rajoittimen toiminnasta voi lukea täältä.
Ohjeita asiakkaillemme
Yleiset
Laitteiden ukkos- ja ylijännitesuojaus
Lomavastaaja
Nopeustesti
Tietojen kalastelu
Tietoturvallisuus
Vianselvityksen vaiheet
Yrityspalvelut
Webhotellin käyttöönotto
Yritysasiakkaiden sähköpostiasetukset
Palvelunumeromme
Vaihde
08 2370 6700
info@netplaza.fi
Yritystuki
08 2370 6720
tuki@netplaza.fi
Yritysmyynti
08 2370 6760
myynti@netplaza.fi
Kuituverkkojen asiakastuki
09 6829 6010
kuituverkot@netplaza.fi
Talonettituki
09 6829 6020
tuki@talonetti.fi
Avoinna:
Arkisin 09:00 – 18:00
Lauantaisin 12:00 – 16:00
Puhelun hinta:
Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.
(sis. ALV)