Asiakaspalvelumme toimii nyt myös chatissa

Julkaistu 14/lokakuu/2019 - 15:25

Asiakaspalvelumme on tutkitusti operaattorikentällä Suomen paras: vastaamme asiakkaiden puheluihin noin yhdeksässä sekunnissa.

Digiaikana yhä useampi asiakas haluaa itse valita mieleisensä palvelukanavan ja yhä useamman asiointitottumuksiin kuuluvat reaaliaikaiset chat- ja somekeskustelut.

Netplazan hyvä asiakaspalvelu onkin nyt saatavissa myös live-chatin kautta arkisin klo 9-16. Chatiin pääset nettisivujemme www.netplaza.fi kautta. Nettisivujen oikeassa alanurkassa on vaaleansininen puhekuplaa kuvaava ikoni, jota painamalla pääset liittymään reaaliaikaiseen, kahdenkeskiseen keskusteluun asiakaspalvelijoidemme kanssa.

Netplazan asiakaspalvelun kanssa pääsee keskustelemaan sivun oikeassa alareunassa olevan chatti-ikonin kautta.

Chatissa hoituu käytännössä kaikki samat asiat kuin puhelimessakin: laskutusta koskevissa asioissa laskun numero on hyvä ottaa esille jo etukäteen.

Chat-asiakaspalvelun ulkopuolisina aikoina chatiin jätetyt viestit ohjautuvat asiakaspalvelun sähköpostiin. Live-chatin päättymisen tunnistaa siitä, että vaaleansinisessä chat-napissa näkyy puhekuplan tilalla kysymysmerkki.

– Ensimmäisissä chat-pyynnöissä on kyselty muun muassa, miten yritys voi kasvattaa sähköpostilaatikoiden kokoa sekä Talonetti-tuotteen saatavuutta Helsinkiin. Asiakaspalvelijat hakevat kysymyksiin vastauksia myös Netplazan myyjiltä sekä tekniikan ja tuotannon asiantuntijoilta, kertoo asiakaspalvelutiimin vetäjä Jaakko Hanhimäki.

Uusien asiakaspalvelukanavien lisäksi asiakaspalvelumme palvelee tuttuun tapaan arkisin klo 9-18 ja lauantaisin klo 12-16. Katso tarkemmat palvelunumeromme ja sähköpostiosoittemme täältä. Chatin lisäksi asiakaspalvelulle osoitettuja kysymyksiä voi esittää myös Netplazan Facebook-sivun Messenger-viestipalvelun kautta, joka palvelee arkisin klo 9-16.

Palveluksessanne!

Uudet kirjoitukset: Blogi

Netplazan Australian kirjeenvaihtajan kuulumiset, osa 3: kotiinlähdön aika

Netplazan virallinen Australian kirjeenvaihtaja, verkkoasiantuntija Matti Honkala kertoo kolmannessa ja viimeisessä...

Lue lisää
Me emme rajoita kaistaasi – meillä kaista riittää kasvattamaan Suomen ja suomalaisten digitoimintakykyä myös kriisiaikana

Me emme rajoita kaistaasi – meillä kaista riittää kasvattamaan Suomen ja suomalaisten digitoimintakykyä myös kriisiaikana!

Suomi on pitkään ollut mobiiliyhteyksien luvattu maa, vaikkei kaikkiin mobiilitoimijoiden lupauksiin ole saatu...

Lue lisää
Pakkasmarja otti digiloikan huippunopean nettiyhteyden avulla

Pakkasmarja otti digiloikan huippunopean nettiyhteyden avulla

Mihin yritykset tarvitsevat tänä päivänä nopeaa ja luotettavaa nettiyhteyttä? Lyhyesti vastattuna:...

Lue lisää