Huipputyytyväisiä asiakkaita

Julkaistu 19/elokuu/2014 - 10:01

Netplaza sai asiakkailtaan kokonaisarvosanan 4,90 (asteikolla 1-6) tutkimusyhtiö Onwayn tekemässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Netplazan saama arvosana on Onwayn satoja asiakaskyselytutkimuksia kattavan historian toiseksi korkein, joten voimme ylpeänä todeta onnistuneemme tavoitteessamme palvella asiakkaitamme paremmin kuin kilpailevat operaattorit. Toimialan keskiarvo kokonaispistemäärässä on 4,28. Ero kilpailijoihimme on siis todella merkittävä.

Eniten kiitosta saimme asiakkailtamme palveluiden toimitusprosessin toimivuudesta, asiakaspalvelusta sekä myyjien osaamisesta ja ammattitaidosta myyntitilanteessa. Eniten kehitettävää asiakkaamme näkevät Netplazan tunnettuudessa, mikä toki on ymmärrettävää, kun pienenä organisaationa koetamme kilpailla miljoonien markkinointibudjeteilla operoivia ja jo vuosikymmeniä toimineita kilpailijoitamme vastaan. Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset vahvistavat entisestään näkemystämme siitä, että Netplazan kaltaiselle paikalliselle, asiakkaitaan arvostaville ja heitä mahdollisimman hyvin palvelevalle, riippumattomalle toimijalle on sijaa markkinoilla.

Kiitos henkilökunnalle

Päävastuun runsaasti kehuja – ehkä jopa ylistystä – saaneesta asiakaspalvelustamme hoitavat Teija, Kimmo ja Jarkko. Kolmikko on osoittanut vuosien aikana ihailtavaa tarmokkuutta ja aitoa palveluhalukkuutta huippuluokan ammattitaidon lisäksi palvellessaan asiakkaitamme. Asiakaskyselyn tulokset eivät olisi mitenkään olleet mahdollisia ilman heidän upeaa työpanostaan!

Poimintoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista

Netplazan tulos Kilpailijoiden keskiarvo
Asiakassuhteen hoito 5,00 4,30
Palveluiden toimitusprosessi 5,07 4,46
Tietoliikenneyhteydet 4,82 4,19
Hosting- ja konesalipalvelut 4,83 4,14
Asiakaspalvelu 5,13 4,58
Ratkaisujen tuottamat hyödyt 4,56 4,06
Yrityskuva 4,71 4,15
Kaikki yhteensä 4,90 4,28

Uudet kirjoitukset: Blogi

Pysähtyykö liiketoimintasi, jos nettiyhteytesi katkeaa? Varayhteys tuo turvaa ja jatkuvuutta yrityksen toimintaan silloin, kun pääyhteys syystä tai toisesta katkeaa

Nettiyhteys poikki ja liiketoiminta seis? – Turvaa jatkuvuus varayhteyden avulla

Kuvitellaan, että yrityksesi nettiyhteys katkeaisi: pystyisivätkö työntekijänne työskentelemään vai...

Lue lisää
Olemme listanneet blogiimme 5 tyypillistä nettiyhteyksiin liittyvää harhaluuloa, jotka saattavat olla yritysten esteenä sopivaa liittymää valitessa.

5 tyypillistä harhaluuloa yritysten nettiliittymistä

Toimiva nettiyhteys on nykyaikaisen yrityksen elinehto, sillä kaikki toiminnot ovat riippuvaisia hyvästä...

Lue lisää
Näkymiä Federation Squaren lähistöltä Australian Melbournessa

Netplazan Australian kirjeenvaihtajan kuulumiset, osa 1: etätöissä maailman toisella puolen

G’day, ja mukavaa loppusyksyä koto-Suomeen! Muutin perheeni kanssa tänne kauas Australian Melbourneen...

Lue lisää